Ügyintézők

feher laszlone

 | gazdálkodási főelőadó

 

 

  • Pénzügyi feladatok : kontírozás, könyvelés, bankszámlák forgalmának bonyolítása, a készpénz ellátátás koordinálása, havi pénzforgalmi jelentések elkészítése, statisztikai és egyéb adatszolgáltatások határidőben történő elküldése, ÁFA bevallások elkészítése, számlázás, pénzügyi nyilvántartások vezetése.
  • Gazdálkodási feladatok: költségvetés tervezése, költségvetés végrehajtásának koordinálása, negyedévenkénti beszámolás, féléves és éves beszámoló és mérleg elkészítése a testületnek és a Magyar Államkincstárnak. Ingatlankataszter nyilvántartása, változások átvezetése, éves statisztika elkészítése. Tárgyi eszközök nyilvántartása, leltározása.
  • Munkaügyi feladatok elvégzése.
  • A Munkaügyi Központtal való kapcsolattartás a közfoglalkoztatási programok előkészítése és lebonyolítása folyamán. Kapcsolattartás a kiközvetített álláskeresőkkel. A közfoglalkoztatottakkal kapcsolatos munkaügyi feladatok, nyilvántartások, jelentések, havi igénylések, szabályzatok elkészítése.
  • A település finanszírozásához szükséges állami támogatások havi igénylése, az év folyamán az ehhez kapcsolatos adatok biztosítása. Az állami támogatásokkal való tételes elszámolás.
  • Közreműködés a nyertes pályázatok pénzügyi lebonyolításában, elszámolásában.

PasztorneTakacsZsuzsi kicsi

Pásztorné Takács Zsuzsanna | pénzügyi-számviteli előadó, anyakönyvvezető

 

2017. május 1-jétől dolgozom a Váli Közös Önkormányzati Hivatal Gyúrói Kirendeltségénél pénzügyi ügyintéző és anyakönyvvezető munkakörben.

Főbb feladataim:

  • házipénztár kezelése
  • kontírozás, könyvelés, közreműködés havi pénzforgalmi jelentések, éves beszámolók elkészítésében,
  • kifüggesztésekkel kapcsolatos ügyintézés ( adásvételi szerződés, haszonbérlet, egyéb hirdetmények),
  • anyakönyvi ügyintézés (születés, házasságkötés, halálozás anyakönyvezése, anyakönyvi kivonat kiállítása)

FuszkoBarbara kicsi

Fuszkó Barbara Eszter | adóügyi előadó, iratkezelő

 

2017 óta dolgozom az önkormányzatnál adóügyi előadóként.

Feladataim közé tartozik az önkormányzat és a hivatal ügyiratainak iktatása és irattározása, illetve az iratok levéltározása.

Ügyfeleink az alábbi témákkal fordulhatnak hozzám:

  • a helyi adó (építményadó, telekadó, helyi iparűzési adó, magánszemély kommunális adó) a gépjárműadó, a termőföld bérbeadásból származó jövedelemadó, a talajterhelési díj bevallások feldolgozása;
  • az adó kivetése, beszedése, nyilvántartások vezetése;
  • az évközi változások előírása, törlése;
  • értesítések, számlaegyenlegek készítése;
  • a meg nem fizetett adó behajtása;
  • adó- és értékbizonyítvány készítése.

farkas gaborne

Farkas Gáborné (Marika) | hivatalsegéd

 

„Mindenes” segítség a Gyúrói Kirendeltség napi működésében. Legfontosabb feladata a postakönyv vezetése, az érkező és az elmenő postai küldemények kezelése. A helyi küldeményeket személyesen kézbesíti ügyfeleinknek. Mindezek mellet folyamatosan rendben tartja a hivatal belső helyiségeit és a külső környezetét, rendezvények előtt biztosítja a megfelelő berendezést, eszközöket.

A polgármester, a jegyző és a kirendeltség-vezető által meghatározott eseti feladatok ellátásával is segíti a hivatal munkáját.


 

 

 

Oldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezek az apró szövegfájlok információkat szolgáltatnak számunkra a honlap használatáról, de nem tárolnak személyes adatokat. Honlapunkra látogatva Ön beleegyezik a cookie-k használatába.