Horváth Nikolett | titkársági és pályázati referens
- Uniós és hazai pályázatokkal kapcsolatos előkészítő adminisztratív feladatok ellátása.
- Teljes körű projektelőkészítő és projektmenedzsment feladatok ellátása.
- A benyújtandó pályázatok előkészítése, a pályázati anyag összeállítása, pályázatírás.
- Kapcsolattartás a pályázat előkészítésébe bevont szakemberekkel (közbeszerzési szakértő, műszaki/ egyéb tervezők stb), a pályázatokat kiíró hatóságokkal, szervezetekkel.
- A pályázathoz kapcsolódó Bizottsági és Képviselő-testületi ülés előterjesztésének előkészítése.
- Pályázatokhoz kapcsolódó elszámolások elkészítése, felügyelete, ellenőrzése, felhasználások dokumentálása.
- Közreműködés a pályázatok megvalósulásának ellenőrzésében.
- Titkársági feladatok ellátása, a polgármester és a jegyző napi munkájának segítése.
- Polgármester hatáskörébe utalt államigazgatási és önkormányzati feladatok ellátásában való közreműködés.
Pásztorné Takács Zsuzsanna | pénzügyi-számviteli előadó, anyakönyvvezető
2017. május 1-jétől dolgozom a Váli Közös Önkormányzati Hivatal Gyúrói Kirendeltségénél pénzügyi ügyintéző és anyakönyvvezető munkakörben.
Főbb feladataim:
- házipénztár kezelése
- kontírozás, könyvelés, közreműködés havi pénzforgalmi jelentések, éves beszámolók elkészítésében,
- kifüggesztésekkel kapcsolatos ügyintézés ( adásvételi szerződés, haszonbérlet, egyéb hirdetmények),
- anyakönyvi ügyintézés (születés, házasságkötés, halálozás anyakönyvezése, anyakönyvi kivonat kiállítása)
Joó-Fuszkó Barbara Eszter | adóügyi előadó, iratkezelő
2017 óta dolgozom az önkormányzatnál adóügyi előadóként.
Feladataim közé tartozik az önkormányzat és a hivatal ügyiratainak iktatása és irattározása, illetve az iratok levéltározása.
Ügyfeleink az alábbi témákkal fordulhatnak hozzám:
- a helyi adó (építményadó, telekadó, helyi iparűzési adó, magánszemély kommunális adó) a gépjárműadó, a termőföld bérbeadásból származó jövedelemadó, a talajterhelési díj bevallások feldolgozása;
- az adó kivetése, beszedése, nyilvántartások vezetése;
- az évközi változások előírása, törlése;
- értesítések, számlaegyenlegek készítése;
- a meg nem fizetett adó behajtása;
- adó- és értékbizonyítvány készítése.
| hivatalsegéd
„Mindenes” segítség a Gyúrói Kirendeltség napi működésében. Legfontosabb feladata a postakönyv vezetése, az érkező és az elmenő postai küldemények kezelése. A helyi küldeményeket személyesen kézbesíti ügyfeleinknek. Mindezek mellet folyamatosan rendben tartja a hivatal belső helyiségeit és a külső környezetét, rendezvények előtt biztosítja a megfelelő berendezést, eszközöket.
A polgármester, a jegyző és a kirendeltség-vezető által meghatározott eseti feladatok ellátásával is segíti a hivatal munkáját.